Sunday, December 19, 2010

Sesi Hujung Minggu bersama geng BP

Sejak minggu lepas lg dh janji ngan abear nk tlg die wat photoshoot utk die pnye clothing FAST Inc, konsep yg diketengahkn oleh en.abear adalah posing bersama kereta olskool dan 18 december, 2010 aku tlah menunaikn janji aku n wat pe yg termampu utk tujuan promotion die. Dalam ati aku just niat nk tlg je...tp sjk die mention nk banje Pizahat x mungkin sekali aku nk lpskn peluang aku yg mungkin hanya dtg beberapa taun skali...hohoh..slain aku, apek n saher join sekaki meng'havoc'kn diri.

Ktorg mmg having fun glak2, gurau2 manja n kasar dan masing2 meng'camwhore'kn diri..aku pn x thn gak, kene mencapapkn diri, xkn jd photographer je..kene layan gak skali....whole day n nite ktorg abeskn mase..mlm lak lyn cite TRON LEGACY...cite kool gak..heran gak cmne leh ade babi panggang kat dunia grid..anyway aku x hingin peningkn diri pk bende2 tu n just enjoy myself dgn mmbr2. De beberapa gmbr aku selitkn.

Anda fikir anda hot!tshh~

X cukup kasih syg

A'ah, lawa cm b_ _ _

Gay kapel kat amsterdam

Model dan pencacainye

Kolabo

Muke mintak 'hani'

Piza mne wey~

Bersamamu~

'Rakus'

'Rakus II'


No comments:

Post a Comment