Thursday, December 30, 2010

Di Rantai Art Festival 2010

Harap lom basi lg crita nie, aku bru de mse nk update blog mlm nie...heee~Berlangsung selama 3 hari bermula 24 hingga 26hb December dan aku n FM Clique and frens join the club. Pengalaman yg sgt best buat aku sbb aku dpt rsekn bisnes 'rated' aku dh mule berkembang sedikit demi sedikit. Mmg x dinafikn event2 art seperti Rantai Art nie byk membantu dlm segi promosi dan expose.

Dari situ jugak aku dpt knal ngan rmai usahawan2 mude yg berlatarblkg yg berbeza. Dorg de identiti dorg masing2 dan sgt kreative dlm menjalani bisnes mereka. Jiran booth aku pn pe kurgnye,dorg jual cake dan cookies nama die Chirpy-Cake, family bisnes wey...selain dpt knal ngan dorg dpt mkn cookies free! sdp lak tu...bertuah sungguh aku. Kat situ gak aku jmpe ngan kwn aku mse skolah rendah dlu, die pn bkk booth gak jual shawl...x sgka aku.

Selain booth msti la ade exhibition, band perform, poem recital, talk n mcm2 lg. Aku byk habiskn mse aku jual bju so aku xdpt nk tgk dorg perform sgt. But wlu cmne pn crew2 Rantai mmg dh berssh pyh nk menjayakn event nie...n dorg did the great job, Thanks kepada yg meng'organise' event tu dan juge salute kpd crew2 Rantai yg cool. Disini aku de selitkn beberape gmbr event utk tatapan kt bersama. Enjoy! :)

Rated @ Rantai

Antara stuff yg plg laris jualannye..hahaha(free je)



Tokey FM Clique wat hal











Bergmbr bersama Oren & Dila


BP clan pun join the club!




Bahia nmpk comel bersama haiwan peliharaannye 'Puppy Kuntum'

Hulk nk mkn sadin







Yat dtg lahhh~xsgka aku.



Model Rated tetap 'kerja' wlu kat mne2 pn.

















Adib style

Bersama jiran 'Chirpy-Cake'











Thumb and the geng 'Artcoreholic"

Cam knal la minah tu~



Aku rembat selai~

~Thinking of next event~

No comments:

Post a Comment