Thursday, December 16, 2010

Kenapa aku buang post-post lame aku?


Byk org tnye aku kenape buang blog lme2 tu(bajet artis,cume nk menyedapkn cite je)...dh bosan ngan idop ke? Klu bosan aku dh lme dok terperap dlm umah nie x kuar2(tp aku rse tu la aktiviti yg aku wat ketika aku keje xtentu hala nie).

Salah satu sebabnye aku dh serabot ngan layout lame...x tersusun n skang aku nk organise btol2 blog aku biar aku or org len baca x rse beban. Selain dari itu sebab aku dh lme x update blog...rse cm pelik klu aku smbg blk cerita yg dh berkurun tu. Ermmm...mayb gak aku xnk kenang kisah lame, xkire kisah tu best or xbest. Biar kisah tu tersimpan dlm kepala aku je.

Ok, kemunculan layout bru nie agk simple sbnarnye sbb aku blaja grafik, bak kate pakar grafik 'Less is more', mayb btol juge...setiap org de citarase masing2 n kt xleh nk melatah sgt klu dorg nk argue. Terpulang pd individu masing2 la....

Niat aku cume nk berblog nie as a journal kehidupan aku utk hari esok dan seterusnye. InsyaAllah aku update blog nie selalu,sbb dlu aku cm hangat2 taik ayam je,xtau la skang nie aku bersemangat ke?

~2011 harapan baru?~

No comments:

Post a Comment